Popularni Postovi

Izbor Urednika - 2019

Kamene kuće - pregled građevinskog materijala vodećih proizvođača

Meke pločice, armiranobetonski paneli, gazirano betonski blokovi i keramičke opeke veliki su izbor materijala za seosku kuću.

Na početku izgradnje, jedno od najvažnijih pitanja koje sami graditelji odlučuju je izbor materijala koji zadovoljavaju i želje i mogućnosti. Ova kompilacija predstavlja različite kategorije iz kojih svatko može odabrati onu koja im odgovara.

Tako da je kuća skladna, ne samo zid, ali i krovni materijal je važno. Ove godine KATEPAL isključivo na krovnom tržištu Rusije predstavlja jedinstvenu novinu - sljemena pločica vrhgreben.

TopRidge je ekskluzivna sljemena pločica, dizajnirana kako bi krovu dala individualnu eleganciju. Zbog višeslojnog volumetrijskog oblika stvara efekt višeslojnog i reljefnog krova. Trenutno na ruskom tržištu nema sličnih analoga. Volumen konja ne samo da će pružiti cijelu kuću elegantnim i respektabilnim izgledom, nego će također naglasiti oblik i strukturu najfleksibilnijih pločica. Ridge Shingles TopRidge dostupan je u 6 boja i savršeno se uklapa sa svim kolekcijama KATEPAL šindri, uključujući dvoslojne pločice.

Kompozitne šindre TILCOR iz Novog Zelanda postaje sve popularnije na ruskom tržištu, prvo, zbog svog elegantnog izgleda, oponašajući prirodni krov, i drugo, zahvaljujući jamstvu trajnosti i pouzdanosti. Marka TILCOR predstavlja novi profil Tudor Eco.

Ovaj profil ponavlja u sebi sve prednosti kompozitnih pločica TILCOR - to je stilski izgled, ponavljajući krovove mediteranske obale, prastara pouzdanost i trajnost. TILCOR pruža najduže pisano jamstvo na ruskom tržištu - 50 godina, a životni vijek materijala dostiže 100 godina. Ova izdržljivost osigurana je jedinstvenim sirovinama koje se kopaju na Novom Zelandu.

Čelik koji se nalazi ispod kompozitnih šindri TILCOR izrađen je od željeznog pijeska koji se kopa na obali Novog Zelanda. Čelik je prepoznat kao najčišći oblik, nadmašivši ostale vrste u svim pokazateljima čvrstoće. Kameni granulat na površini premaza daje svijetle boje već desetljećima zbog činjenice da se u proizvodnji pločica koriste prirodne neobrađene granule. Brojna ispitivanja čvrstoće potvrđuju da kompozitna pločica TILCOR odgovara najvišim brzinama otpornosti na udar, otpornost na vjetar i čak seizmičku otpornost.

Kao moderna alternativa lijepom, ali skupom tradicionalnom kamenu, možete koristiti armirani beton s prirodnom ili imitacijom. Kuće od monolitnog armiranog betona i armiranobetonskih ploča jednako su čvrste, izdržljive i vatrootporne, a grade se mnogo brže. Na primjer, kuće iz armiranobetonskih ploča BENPAN + od tvrtke MOBILNA GRAĐEVINA XXI.

U nedavnoj prošlosti, ploče su bile povezane niskom zvučnom izolacijom i visokim troškovima grijanja, a danas se situacija dramatično promijenila zbog modernih tehnologija i materijala. Sadašnje betonske ploče za privatnu sferu karakteriziraju visoka čvrstoća, zvučna izolacija i niska toplinska vodljivost. Rebrasti armiranobetonski paneli BENPAN + - svijetli predstavnici nove generacije. Ovi izolirani zidni paneli projektirani su za konstrukciju ležaja (s pločama iste serije) i zaštitnih konstrukcija (monolitna konstrukcija).

U proizvodnji zidnih panela BENPAN + koriste se trajni vlakni-armirani beton (B30) i šipke (A500), stroga kontrola kvalitete osigurana je tvorničkim uvjetima proizvodnje. U početnoj izvedbi kamena bazaltna vuna ugrađuje se kao grijač, ali je moguće izraditi ploče na bazi drugih toplinsko izolacijskih materijala (PSB, PPU). Stražnja strana proizvoda ima glatku površinu koja ne zahtijeva nanošenje sloja žbuke za izravnavanje, a postoji i dovoljna količina kita.

Na prednjoj strani nalazi se sloj izolacije s pocinčanim čeličnim tračnicama, koje su gotove obloge za ventiliranu fasadu. BENPAN + paneli se izrađuju pojedinačno za određeni projekt, stoga se tijekom procesa lijevanja elemenata ugrađuju hipoteke za inženjerske sustave i instalacije. Ova linija panela namijenjena je privatnoj niskoj gradnji, kao i izgradnji javnih objekata prosječne visine.

Jedan od zidnih materijala koji smanjuje operativne troškove prilikom boravka u privatnoj kući, su gazirano betonski blokovi YTONG COMFORT i YTONG ENERGO, Glavna razlika između zidnih blokova staničnog betona je prisutnost zračnih pora, oni daju materijalu jedinstvenu strukturu, osiguravaju izvrsnu toplinsku izolaciju, zvučna izolacijska svojstva, relativno malu težinu i čvrstoću.

Naša stvarnost je takva da toplinska provodljivost postaje jedna od najvažnijih svojstava zidanih materijala, uz snagu i trajnost. Domovi za stalno stanovanje ne bi trebali biti samo udobni, već i energetski učinkoviti, tako da vlasnici ne "lete u cijev" prilikom plaćanja računa za energiju. YTONG COMFORT i YTONG ENERGO blokovi omogućuju izgradnju takvih kuća. Gustoća ovih blokova je D400, zbog povećane poroznosti, čvrstoća materijala se donekle smanjuje, ali i čini izvrsnim toplinskim izolatorom.

Snaga blokova je sasvim dovoljna za privatne kuće i vikendice, a što se tiče uštede energije, oni su znatno ispred svojih kolega, omogućujući vlasnicima da značajno uštede na grijanju i stvore zdravu mikroklimu u kući. Ako je potrebna veća snaga, a toplinska vodljivost nije kritična, na primjer, za ljetnikovce, tada bi YTONG ECONOM blokovi bili izvrstan izbor. Gusta struktura (D500) podrazumijeva viši koeficijent toplinske vodljivosti, ali i povećanu pouzdanost.

Zid materijal, koji ima dugu povijest korištenja i ostaje u potražnji, unatoč pojavi desetaka novih mjesta - to je keramička opeka. Jedna od njegovih sorti je opeka, koja zgradama daje jedinstvenu boju. Nije slučajno da mnogi materijali koji gledaju oponašaju teksturu opeke. poduzeće Građevna polimerna keramika nudi veliki izbor opeke najzahtjevnijem ukusu i novčaniku.

Uz povećanu otpornost na trošenje, čvrstoću i otpornost na smrzavanje, moderne opeke za oblaganje također karakteriziraju zapanjujući dekorativni učinci. Opsežan raspon boja; idealno glatko ili reljefno, nalik na koru stabla, pijesak poznatih pustinja, tekstura, dodatni elementi za ukrašavanje otvora i figuriranih zona.

Ovaj završni materijal ima i druge prednosti:

• Univerzalnost - organski je kombinirana s gotovo svim građevinskim materijalima, a da bi ih se spasilo, možete obložiti zgradu raznih blokova ili neuglednu, konstrukcijsku ciglu. Ne možete izvesti fasadu kao cjelinu, već različite elemente, uređenje s drvom, staklom, kamenom ili žbukom.
  • Trajnost - dizajnirana je za najduži mogući životni vijek bez gubitka izgleda, a pri promatranju tehnologije zidanja, fasada će trajati desetljećima bez potrebe za restauracijom.On se ne boji nikakvih zamki prirode, bilo da je riječ o vjetru ili temperaturnim kolebanjima od nekoliko desetaka stupnjeva u jednoj sezoni.

Čak i uz jednu boju, oblik i teksturu, arhitekti su uspjeli stvoriti potpuno različite, ali jednako snažne i pouzdane dizajne. A s modernim rasponom za maštu sve granice su nestale.

Danas se zidovi kuće moraju održavati toplim i osigurati ugodan život za kućanstvo, stoga se pri odabiru materijala za zidanje sve više postavljaju tehničke karakteristike, a ne troškovi. Međutim, nitko ne želi preplatiti, naprotiv, poželjan je materijal s optimalnim omjerom cijene i kvalitete, koji ne zahtijeva dodatna ulaganja. Jedan od tih materijala je gazirani betonski blokovi AeroBel.

Zid AeroBel blokova s ​​završnim premazom s dekorativnom žbukom ima visoku otpornost na prijenos topline - R = 3,0 m² · /S / W. Troškovi izgradnje i dorade takvog zida smanjeni su zbog ujednačenosti, nema potrebe za dodatnom izolacijom i oblaganjem, što uzrokuje ozbiljne troškove. Geometrija blokova i ravna površina također značajno smanjuju troškove unutarnjeg i vanjskog uređenja. I korištenje vlasničke mješavine ljepila i najtanjeg šava omogućuju uštedu na otopini.

Zidovi AeroBela kombiniraju visoku čvrstoću i paropropusnost s niskom toplinskom vodljivošću. U praksi, to je potporna ogradna struktura mnogo manje mase nego zidana jednake debljine. U isto vrijeme, to je u najmanju ruku za zagrijavanje prostorija bez gubitka u udobnosti življenja. Dokazano je da što je niža toplinska vodljivost zidova, to je veća energetska učinkovitost kuće, a visoka paropropusnost je također zdrava mikroklima.

Ništa manje zanimljiv je prethodni izbor zidnih materijala ili pregled novih proizvoda u području namještaja. Za ljubitelje samouslužne brutalnosti - kako lijevati beton.

Sudjelovanje u kolekciji za sve tvrtke je besplatno! Ako ste predstavnik tvrtke, a imate nešto za pisanje o novitetima svoje produkcije, pišite na [email protected]

Pogledajte videozapis: Adaptacije . - Adaptacija stare kuće u Zagrebu - Ulica Šestinski Dol (Studeni 2019).